Знайомитеся "Творчість на дотик" - студія дитячої творчості ХСШ ім. В. Г. Короленка

Науково-методична діяльність


Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярманченко рекомендував впровадження педагогічного досвіду роботи Кубанської Н. В. на уроках рельєфного малювання та образотворчого мистецтва в освітній процес спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з особливими освятніми потребами спричиненими порушенням зору.


ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
«РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ НА УРОКАХ РЕЛЬЄФНОГО МАЛЮВАННЯ І ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА»


Інформаційний бюлетень №№ 22-23 2020 "Теорія і практика тифлопедагогики
У Інформаційному бюлетені №№ 22-23 2020 "Теорія і практика тифлопедагогики" надрукована стаття  Кубанської Н. В. "Сучасні методи і техніки навчання образотворчого мистецтва дітей з порушенням зору»


2015 - 2020 

Сучасні методики і техніка навчання образотворчому мистецтву дітей з проблемами зору

Ця стаття була представлена на педраді "Инклюзивное навчання - реальність і перспективи" в НВК ім. В. Г. Короленка 09. 01.2019.
Інформаційний бюлетень №№ 16-17 2018 "Теорія і практика тифлопедагогики
У Інформаційному бюлетені №№ 16-17 2018 "Теорія і практика тифлопедагогики" надрукована стаття  Кубанської Н. В. "Узагальнення педагогічного досвіду «Розвиток пізнавального інтересу та творчих здібностей учнів з проблемами зору на уроках рельєфного малювання і образотворчого мистецтва»






Інформаційний бюлетень №№ 16-17 2017 "Теорія і практика тифлопедагогики
У Інформаційному бюлетені №№ 16-17 2017 "Теорія і практика тифлопедагогики" на обкладинці якого фотографії нашого УВК ім. В. Г. Короленко, а так само надрукована стаття Кубанської Н. В. "Використання збережаних аналізаторів у розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору".



Культ або культура : розвиток сучасних практик в музеї
"Культ або культура : розвиток сучасних практик в музеї"
- збірка матеріалів з лекціями і описом проектів переможців. У виданні представлені теоретичні матеріали від тренерів програми "Культ або культура", так і практичні методи реалізації сучасних проектів в музеях. Так само у збірці представлений проект "Десяте відчуття або від співчуття до співпраці" (Музей історії УВК ім. В. Г. Короленко) - по створенню культурно-освітнього середовища для взаємодії зрячих людей з людьми з проблемами зору, у рамках цього проекту був проведений цикл зайняття инклюзивных груп і спеціалізовані екскурсії в музеях і в місті.



Науково-популярне видання методичних рекомендацій для музеїв в проведенні екскурсій для незрячих

Збірник тез доповідей "ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ВІД ІНТИТУАЛІЗАЦІЇ ДО ІНКЛЮЗІЇ"
Вінниця 2016

У збірнику тез доповідей "ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ВІД ІНТИТУАЛІЗАЦІЇ ДО ІНКЛЮЗІЇ" надрукована стаття Кубанської Н. В. "Використання збережаних аналізаторів у розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору".




Техніка роботи з тактильними малюнками і їх виготовлення власними руками
Ця стаття була представлена на тифлосеминаре "Тифлографическое забезпечення учбового процесу дітей з порушенням зору" в НВК ім. В. Г. Короленка 26.10.2015 р.








Використання збережаних аналізаторів у розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору.
Ця стаття була представлена доповіддю на тифлосеминаре "Роль підлягаючих зберіганню аналізаторів в розвитку дітей з порушенням зору молодшого і середнього шкільного віку", який проходив в НВК ім. В. Г. Короленка 09.04.2014 р.





Стаття "Використання підлягаючих зберіганню аналізаторів в розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору" зайняла I місце в конкурсі "Стаття місяця - Лютий 2015" в інтернет-журналі "Планета Дитинства"

Немає коментарів:

Дописати коментар